Predaj tovaru a služieb prostredníctvom internetu a digitálnych platforiem z pohľadu DPH - školenie / seminár
Predávate alebo sa chystáte predávať tovar či služby cez internet? Na webinári s daňovým poradcom Ing. Vladimírom Ozimým nájdete odpovede na široké spektrum otázok súvisiacich s podnikaním na internete – od právnej základne povinností e-shopu a digitálnych platforiem cez účtovné prípady až po špecifiká elektronického obchodu z hľadiska DPH. Pristavíme sa pri zľavových portáloch, povinnostiach zásielkového predaja v medzinárodnom meradle, pri osobitných schémach OSS (one-stop-shop), ako aj zmenách od 1. 1. 2024.
Lektor: Ing. Vladimír Ozimý - daňový poradca, člen Slovenskej komory daňových poradcov. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch. Okrem lektorskej činnosti denne poradí desiatkam zákazníkov v rámci Daňovej pohotovosti od Poradcu podnikateľa. Má nespočetné skúsenosti v oblasti účtovníctva a daní vďaka vlastnej účtovnej spoločnosti Atomgroup, s.r.o., ktorá pôsobí na území SR, ako aj Českej republiky. Rovnako získava veľa skúseností priamo z praxe daňového poradcu pri komunikácii s finančnou správou.
miesta a termíny konania:
online 18.10.2023 (72 eur s DPH)
Účastnícky poplatok online školenia zahŕňa cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, zriadenie online prístupu na školenie.
Poznámka: účasť online znamená, že v deň konania školenia môžete sledovať školenie v priamom vysielaní (priamy prenos) na Vašom počítači. Online školenie Vám sprístupníme až po úhrade účastníckeho poplatku.
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 1 pracovný deň pred školením.
Storno podmienky: Pri odhlásení sa zo školenia 2 pracovné dni pred školením uhradenú sumu nevraciame.
Témy školenia / webinára Predaj tovaru a služieb prostredníctvom internetu a digitálnych platforiem z pohľadu DPH:
Bonus:
-
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu
-
Videozáznam z webinára na 30 dní
Program:
- ako správne určiť miesto dodania pri službách a tovare podľa zákazníka, kde odvádzať DPH
- čo je digitálna služba a jej zdanenie
- čo je predaj tovaru na diaľku v EÚ a jeho zdanenie
- registrácia zahraničnej osoby verzus OSS systém podávania DP – ako vstúpiť, podávať, prípadne vystúpiť zo systému a kedy to riešiť
- diskusia
Harmonogram:
09,00 – 11,00 – prednáška spojená s diskusiou
Prihláška na školenie / webinár Predaj tovaru a služieb prostredníctvom internetu a digitálnych platforiem z pohľadu DPH:
Informácia k vypĺňaniu prihlášky:
- Meno, priezvisko, e-mail a mobil sú údaje ktoré sa nezobrazujú na faktúre a slúžia len pre potreby našej komunikácie s Vami ohľadom školenia, resp. k vytvoreniu prístupu k online školeniu.
- V prípade, že objednávate školenie pre inú osobu, uveďte prosím jej meno, priezvisko, e-mail a mobil v poznámke
- Po stlačení tlačítka "objednávam s povinnosťou platby" Vám náš systém automaticky vygeneruje zálohovú faktúru, ktorú dostanete do pár minút ( v závislosti od rýchlosti internetového pripojenia) na Váš e-mail. V prípade, ak Vám faktúra neprišla, pravdepodobne ste uviedli nesprávnu e-mailovú adresu, alebo vznikol iný problém, prosím kontaktujte nás na tel. čísle 0905 795 501.
Vytvorené v predajnom systéme FAPI.