Personalistika pre začiatočníkov a mierne pokročilých - 2-dňové školenie / seminár
Potrebujete sa naučiť vykonávať základné činnosti v personálnej agende? Potom si nenechajte ujsť 2-dňový webinár s vyhľadávanou lektorkou Ing. Martinou Švaňovou. Z pohodlia domova či kancelárie získate nevyhnutný prehľad o legislatíve a osvojíte si taktiež praktické postupy, ktoré vám uľahčia zvládať jednotlivé povinnosti. Počas 2 dní sa budeme detailne zaoberať náborom zamestnancov a uzatvorením pracovného pomeru, monitorovaním zamestnancov, osobným spisom zamestnanca, pracovným časom, skončením pracovného pomeru, ako aj riešením disciplinárnych sporov. Po celý čas môžete navyše neobmedzene využívať chatové poradenstvo a pýtať sa na nejasnosti.
Lektor: Ing. Martina Švaňová - od roku 2000 sa venuje oblasti miezd, odvodov, daní, pracovnému právu a príslušnej legislatíve. Ukončila štúdium na univerzite Alexandra Dubčeka v Trenčíne v odbore Ľudské zdroje a personálny manažment. V súčasnosti pôsobí v nadnárodnej spoločnosti, kde má na starosti personálnu a mzdovú politiku v rámci SR. Okrem toho sa venuje aj lektorovaniu a pravidelne prispieva do odborných časopisov a portálov zameraných na oblasť HR, pracovného práva a mzdového účtovníctva.
miesta a termíny konania:
online 28.-29.09.2023 (168 eur s DPH)
Účastnícky poplatok online školenia zahŕňa cenu 2-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, zriadenie online prístupu na školenie.
Poznámka: účasť online znamená, že v deň konania školenia môžete sledovať školenie v priamom vysielaní (priamy prenos) na Vašom počítači. Online školenie Vám sprístupníme až po úhrade účastníckeho poplatku.
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 1 pracovný deň pred školením.
Storno podmienky: Pri odhlásení sa zo školenia 2 pracovné dni pred školením uhradenú sumu nevraciame.
Témy školenia / webinára Personalistika pre začiatočníkov a mierne pokročilých - 2-dňové:
Bonus:
-
Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu
-
Videozáznam z webinára na 30 dní
Program:
Predzmluvné vzťahy z pohľadu zákona
- Ponuka zamestnania
- Nábor a výber zamestnanca
- Základné pravidlá a povinnosti v predzmluvných vzťahoch
- Najčastejšie chyby v predzmluvných vzťahoch
- Zdravotná spôsobilosť na prácu
Vznik pracovného pomeru a spôsoby zamestnávania v zmysle Zákonníka práce
- Účastníci pracovno-právnych vzťahov
- Povinnosti zamestnávateľa pri nástupe zamestnanca
- Pracovná zmluva – základné náležitosti
- Dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru – základné náležitosti
Monitorovanie zamestnanca a ochrana osobných údajov
- Monitorovanie zamestnanca z pohľadu Zákonníka práce a zákona o ochrane osobných údajov
- Zákaz diskriminácie na pracovisku
Osobný spis zamestnanca
- Vedenie personálnej evidencie zamestnanca z pohľadu príslušných zákonov
- (Zákonníka práce, zákona o archívoch, zákona o ochrane osobných údajov a GDPR)
- Obsah osobného spisu
- Lehoty uloženia personálnej dokumentácie
Pracovný čas a doba odpočinku
- Rozvrhnutie pracovného času
- Práca nadčas, nočná práca
- Prestávky v práci
- Nepretržitý odpočinok
- Evidencia pracovného času
Disciplinárne spory
- Riešenie disciplinárnych sporov
- Disciplinárna zodpovednosť a sankcie za porušenie pracovnej disciplíny
Zánik pracovného pomeru
- Spôsoby skončenia pracovného pomeru v zmysle Zákonníka práce
- Doručovanie písomností pri skončení pracovného pomeru
- Povinnosti zamestnávateľa pri odchode zamestnanca
Sankcie pre zamestnávateľa a jeho zamestnancov pri nedodržiavaní predpisov upravujúcich pracovnoprávne vzťahy vyplývajúce z kontroly inšpekcie práce
- Inšpekcia práce – definícia
- Priebeh inšpekcie práce
- Aké dokumenty musí mať zamestnávateľ pripravené pre prípad kontroly
- Výsledok inšpekcie práce
- Sankcie – pokuty pre zamestnávateľa a jeho zamestnancov
Diskusia a odpovede na otázky.
Harmonogram:
09:00 – 15:00 prednáška spojená s diskusiou
Prihláška na školenie / webinár Personalistika pre začiatočníkov a mierne pokročilých - 2-dňové:
Informácia k vypĺňaniu prihlášky:
- Meno, priezvisko, e-mail a mobil sú údaje ktoré sa nezobrazujú na faktúre a slúžia len pre potreby našej komunikácie s Vami ohľadom školenia, resp. k vytvoreniu prístupu k online školeniu.
- V prípade, že objednávate školenie pre inú osobu, uveďte prosím jej meno, priezvisko, e-mail a mobil v poznámke
- Po stlačení tlačítka "objednávam s povinnosťou platby" Vám náš systém automaticky vygeneruje zálohovú faktúru, ktorú dostanete do pár minút ( v závislosti od rýchlosti internetového pripojenia) na Váš e-mail. V prípade, ak Vám faktúra neprišla, pravdepodobne ste uviedli nesprávnu e-mailovú adresu, alebo vznikol iný problém, prosím kontaktujte nás na tel. čísle 0905 795 501.