Aktuálne pravidlá a trendy pre správu registratúry a archív organizácie v roku 2020

- školenie / seminár

Naučte sa efektívne pracovať so správou registratúry vo vašej spoločnosti a získajte tak podrobný prehľad o tom, aké dokumenty máte, kde sú, do kedy tam budú alebo aké legislatívne pravidlá sa v roku 2020 sa na nich vzťahujú. Na školení s pani lektorkou PhDr. Veronikou Novákovou , získate nielen detailný prehľad o zákonných povinnostiach, ale najmä praktické odporúčania, ako v praxi efektívnejšie zvládnuť všetky činnosti spojené so správou registratúry v praxi.

Vďaka nadobudnutým schopnostiam budete vedieť plynulo plniť všetky povinnosti pôvodcov registratúry, postupovať pri odbornej správe neelektronických i elektronických záznamov, pri tvorbe, ukladaní, hodnotení a vyraďovaní záznamov, ako aj pri tvorbe registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu.

Školenie je určené subjektom verejnej správy a podnikateľskej sféry, konkrétne správcom registratúry, prípadne ich vedúcim, pracovníkom IT oddelení, predstaviteľom manažmentu manažérskych systémov riadenia podľa noriem radu ISO, interným audítorom manažérskych systémov riadenia kvality, asistentkám, zamestnancom na úseku ľudských zdrojov, sekretárkam, archivárom, zamestnancom hospodárskych správ, ako aj ďalším odborným zamestnancom.

Školenie v Bratislave s pánom lektorom Mgr. Danielom Kurucárom, v Trenčíne s pani lektorkou Mgr. Janou Bauerovou, PhD. 

Lektori:

Mgr. Jana Bauerová, PhD. na popise autora pracujeme. Ďakujeme za vašu trpezlivosť.

Mgr. Daniel Kurucár -  zamestnanec Štátneho archívu v Bratislave, pracuje na úseku predarchívnej starostlivosti. Ako lektor sa venuje legislatívnemu zabezpečeniu správy registratúry, správe registratúry (pojmom, úkonom a informačným systémom), hodnoteniu a vyraďovaniu spisov a činnostiam v registratúrnom stredisku, resp. v archíve. Zároveň prezentuje reálne okolnosti a praktické využitie správy registratúry s poukázaním na riešenia problémov, ktoré pri nej bežne vznikajú. Lektorsky pôsobí vo viacerých vzdelávacích inštitúciách a agentúrach.

 

Bratislava 21.10.2020 (84 eur s DPH) Hotel Saffron, Školská 5 mapa

(možnosť parkovania na parkovisku Hotela Saffron, zvýhodnené parkovné  8 eur/ deň pre účastníkov školenia sa platí na recepcii hotela)  

Trenčín 22.10.2020 (84 eur s DPH) Hotel Magnus, Považská ulica 1706, Trenčín mapa

 

 

V cene sú zahrnuté organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie.

 

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.

 

Storno podmienky: Pri odhlásení sa najneskôr do troch pracovných dní pred termínom konania vraciame celú uhradenú sumu. Pri odhlásení sa neskôr zaplatený poplatok nevraciame, pracovný materiál Vám zašleme poštou alebo mailom

Témy školenia Aktuálne pravidlá a trendy pre správu registratúry a archív organizácie v roku 2020:

  • Platné právne predpisy pre správu registratúry – vrátane posledných schválených noviel 

  • Práva a povinnosti pôvodcov registratúry

  • Správa registratúry – terminológia, systémy, manipulačné úkony vrátane práce s elektronickými záznamami 

  • Hodnotenie a vyraďovanie záznamov, odovzdávanie archívnych dokumentov do archívu 

  • Tvorba registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu
    Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia

     

    Harmonogram
     

    09:00 - 11:00 prednáška

    11:00 - 11:30 prestávka

    11:30 - 13:00 prednáška

    13:00 - 13:15 prestávka

    13:15 - 14:30 prednáška spojená s odpoveďami na otázky

 

Účastnícky poplatok 84 € s DPH obsahuje: cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.

Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.

Prihláška na školenie Aktuálne pravidlá a trendy pre správu registratúry a archív organizácie v roku 2020:

Upozornenie: pri vypĺňaní formulára uveďte prosím do políčka meno a priezvisko meno osoby, ktorá objednáva školenie - tento údaj je len pre našu potrebu, aby sme Vás v prípade nejakej zmeny vedeli kontaktovať). Do políčiek ulica, mesto, PSČ uvádzajte prosím fakturačné  - firemné údaje.

V prípade záujmu o účasť online na školení Vás po úhrade účastníckeho poplatku budeme  kontaktovať mailom, aby sme Vám zriadili online prístup na školenie.