Predaj tovaru na diaľku a poskytovanie služieb cez e-shopy z pohľadu DPH (osobitné schémy One-stop-shop) - školenie / seminár
Predaj tovaru na diaľku a poskytovanie služieb koncovým spotrebiteľom v rámci EÚ zaznamenali od 1. 7. 2021 zásadné zmeny. Aké? Boli zavedené osobitné schémy označované ako OSS (one-stop-shop). Práve im sa budeme venovať na tomto 4-hodinovom webinári. Ďalšie zmeny nás čakajú od 1. 1. 2024. Ako v súčasnosti funguje a ako naopak bude fungovať zdaňovanie, kontrola predaja tovaru na diaľku a poskytovanie služieb koncovým spotrebiteľom v rámci EÚ, vám objasní JUDr. Ing. Peter Schmidt.
Predaj tovaru na diaľku a poskytovanie služieb koncovým spotrebiteľom v rámci Európskej únie zaznamenali od 1.7.2021 zásadné zmeny. Boli zavedené nasledovné osobitné schémy označované ako OSS (one-stop-shop):
- úprava pre Úniu
- úprava mimo Únie
- úprava pre dovoz
Do zdaňovania predaja tovaru na diaľku boli zapojené aj tzv. digitálne platformy, napr. e-shopy, ktoré daný tovar nekupujú do svojho vlastníctva, ale „iba“ uľahčujú prostredníctvom svojej digitálnej platformy predaj tovaru patriaci iným dodávateľom.
Navyše, od 1.1.2024 zavádza Európska únia v DPH legislatíve nové povinnosti pre poskytovateľov platobných služieb (banky). Títo poskytovatelia platobných služieb budú povinní viesť záznamy a informovať finančné správy v jednotlivých členských štátoch o platbách uskutočnených v prospech dodávateľov tovarov alebo služieb.
Lektor: JUDr. Ing. Peter Schmidt - je daňovým poradcom, pričom daňovému poradenstvu sa venuje od roku 2007. Špecializuje sa predovšetkým na oblasť DPH a problematiku daňových kontrol.
miesta a termíny konania:
online 03.04.2023 (72 eur s DPH)
Účastnícky poplatok online školenia zahŕňa cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, zriadenie online prístupu na školenie.
Poznámka: účasť online znamená, že v deň konania školenia môžete sledovať školenie v priamom vysielaní (priamy prenos) na Vašom počítači. Online školenie Vám sprístupníme až po úhrade účastníckeho poplatku.
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 1 pracovný deň pred školením.
Storno podmienky: Pri odhlásení sa zo školenia 2 pracovné dni pred školením uhradenú sumu nevraciame.
Témy školenia / webinára Predaj tovaru na diaľku a poskytovanie služieb cez e-shopy z pohľadu DPH (osobitné schémy One-stop-shop):
Bonus:
- Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu
- Videozáznam z webinára na 30 dní
Program:
Cieľom webinára je vysvetliť, ako funguje zdaňovanie a kontrola predaja tovaru na diaľku a poskytovania služieb koncovým spotrebiteľom v rámci Európskej únie z pohľadu:
- dodávateľov tovarov a služieb,
- digitálnych platforiem a
- poskytovateľov platobných služieb
Harmonogram:
09,00 – 13,00 – prednáška spojená s diskusiou
Prihláška na školenie / webinár Predaj tovaru na diaľku a poskytovanie služieb cez e-shopy z pohľadu DPH (osobitné schémy One-stop-shop):
Informácia k vypĺňaniu prihlášky:
- Meno, priezvisko, e-mail a mobil sú údaje ktoré sa nezobrazujú na faktúre a slúžia len pre potreby našej komunikácie s Vami ohľadom školenia, resp. k vytvoreniu prístupu k online školeniu.
- V prípade, že objednávate školenie pre inú osobu, uveďte prosím jej meno, priezvisko, e-mail a mobil v poznámke
- Po stlačení tlačítka "objednávam s povinnosťou platby" Vám náš systém automaticky vygeneruje zálohovú faktúru, ktorú dostanete do pár minút ( v závislosti od rýchlosti internetového pripojenia) na Váš e-mail. V prípade, ak Vám faktúra neprišla, pravdepodobne ste uviedli nesprávnu e-mailovú adresu, alebo vznikol iný problém, prosím kontaktujte nás na tel. čísle 0905 795 501.