Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba (2-dňové školenie)

 

Seminár je určený najmä finančným a obchodným manažérom, vedúcim ekonomických úsekov, pracovníkom kontrolingu a ďalším podnikovým špecialistom zodpovedným za kalkulácie a cenotvorbu. Pre skúsených pracovníkov poskytne inšpirácie, absolventom prinesie pohľad do podnikovej praxe. Majitelia firiem a manažéri pochopia princípy finančnej analýzy, kalkulácií a cenotvorby a ich rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický prospech.

Lektor: Dr. Milan Veščičík, skúsený odborník so skvelými prezentačnými zručnosťami a dlhoročnou praxou nielen vo vedení seminárov, ale najmä v oblasti implementácií kontrolingových a kalkulačných systémov, podnikových analýz, optimalizácií a obdobných projektov.

 

miesto  a termín konania:

Žilina 25.09.2017 a 26.09.2017 Poradca podnikateľa, spol. s.r.o., M. Rázusa 23A/8336 Mapa

 

časový harmonogram: 9:00 - 15:00 (prezentácia: 8:30 – 8:55)

 

cena: 192 eur s DPH ( 160 eur bez DPH)

Cena zahŕňa teplý obed, ďalšie občerstvenie počas seminára, pracovný materiál a organizačné náklady.

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.

Storno podmienky: Pri odhlásení sa najneskôr do troch pracovných dní pred termínom konania vraciame celú uhradenú sumu. Pri odhlásení sa neskôr zaplatený poplatok nevraciame, pracovný materiál Vám zašleme poštou alebo mailom.

 

Témy školenia Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba

 

1. deň

  • Ktoré parametre a súvislosti o svojej firme musí poznať každý finančný manažér?
  • Ako rýchlo odhadnúť problémy a ohrozenia firmy z účtovných výkazov?
  • Ktoré finančné ukazovatele sú dôležité pre majiteľa, ktoré pre banku a pre iných partnerov?
  • Aká je obvyklá hierarchia ukazovateľov a kedy sa mení?
  • Ako sa vypočíta trhová hodnota firmy a ako ju možno ovplyvniť?
  • Ktoré z moderných metód a finančných ukazovateľov (NPV, EVA, ...) a ako sú využiteľné v praxi?
  • Použiť pre FC priamo údaje z účtovníctva, alebo je vhodné ich upraviť?

2. deň

  • Aké sú správne ciele kalkulácií a aké cenotvorby?
  • Ako čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok alebo službu?
  • Ktorú kalkulačnú metódu je kedy vhodné použiť?
  • Je vhodné zakalkulovať do ceny všetky firemné náklady?
  • Prečo nestačí sledovať zisk iba za produkty?
  • Ako merať náklady na zákazníkov a ako zisk?
  • Ako ovplyvní výška ceny dosiahnutý zisk?
  • Kedy a ako poskytovať zľavy, aby boli v súlade s cenovým cieľom a nepoškodili budúcnosť?
  • Aké ciele a výkonnostné ukazovatele stanoviť našim predajcom, aby priniesli maximálny prospech?

ČASOVÝ HARMONOGRAM:
8.30 – 8.55 prezentácia účastníkov
9.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 prestávka na obed
12.00 – 15.00 prednáška + diskusia

Prihláška na školenie Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba (2-dňové školenie)