Aktuálne pravidlá a trendy pre správu registratúry a archív organizácie v roku 2020

- školenie / seminár

Naučte sa efektívne pracovať so správou registratúry vo vašej spoločnosti a získajte tak podrobný prehľad o tom, aké dokumenty máte, kde sú, do kedy tam budú alebo aké legislatívne pravidlá sa v roku 2020 sa na nich vzťahujú. Na školení s Mgr. Janou Bauerovou, PhD. alebo Mgr. Danielom Kurucárom, ktorí sú zamestnancami Štátneho archívu v Bratislave, získate nielen detailný prehľad o zákonných povinnostiach, ale najmä praktické odporúčania, ako v praxi efektívnejšie zvládnuť všetky činnosti spojené so správou registratúry v praxi.

 

Vďaka nadobudnutým schopnostiam budete vedieť plynulo plniť všetky povinnosti pôvodcov registratúry, postupovať pri odbornej správe neelektronických i elektronických záznamov, pri tvorbe, ukladaní, hodnotení a vyraďovaní záznamov, ako aj pri tvorbe registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu.

 

Školenie je určené subjektom verejnej správy a podnikateľskej sféry, konkrétne správcom registratúry, prípadne ich vedúcim, pracovníkom IT oddelení, predstaviteľom manažmentu manažérskych systémov riadenia podľa noriem radu ISO, interným audítorom manažérskych systémov riadenia kvality, asistentkám, zamestnancom na úseku ľudských zdrojov, sekretárkam, archivárom, zamestnancom hospodárskych správ, ako aj ďalším odborným zamestnancom.

 

Školenie v Bratislave s pánom lektorom Mgr. Danielom Kurucárom, v Trenčíne s pani lektorkou Mgr. Janou Bauerovou, PhD

Lektor: Mgr. Jana Bauerová, PhD.

Mgr. Daniel Kurucár - zamestnanec Štátneho archívu v Bratislave, pracuje na úseku predarchívnej starostlivosti. Ako lektor sa venuje legislatívnemu zabezpečeniu správy registratúry, správe registratúry (pojmom, úkonom a informačným systémom), hodnoteniu a vyraďovaniu spisov a činnostiam v registratúrnom stredisku, resp. v archíve. Zároveň prezentuje reálne okolnosti a praktické využitie správy registratúry s poukázaním na riešenia problémov, ktoré pri nej bežne vznikajú. Lektorsky pôsobí vo viacerých vzdelávacích inštitúciách a agentúrach

 

miesta, termíny konania a ceny:

 

Trenčín 27.04.2020 (84 eur s DPH) Hotel Magnus, Považská ulica 1706, Trenčín mapa

Bratislava 28.04.2020 (84 eur s DPH) Hotel Saffron,Školská 5   mapa

(možnosť parkovania na parkovisku Hotela Saffron, zvýhodnené parkovné  8 eur/ celý deň pre účastníkov školenia sa platí na recepcii hotela)

 

V cene sú zahrnuté organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie.

 

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.

Storno podmienky: Pri odhlásení sa najneskôr do troch pracovných dní pred termínom konania vraciame celú uhradenú sumu. Pri odhlásení sa neskôr zaplatený poplatok nevraciame, pracovný materiál Vám zašleme poštou alebo mailom

 

Témy školenia Aktuálne pravidlá a trendy pre správu registratúry a archív organizácie v roku 2020:

  • Platné právne predpisy pre správu registratúry – vrátane posledných schválených noviel 
  • Práva a povinnosti pôvodcov registratúry
  • Správa registratúry – terminológia, systémy, manipulačné úkony vrátane práce s elektronickými záznamami 
  • Hodnotenie a vyraďovanie záznamov, odovzdávanie archívnych dokumentov do archívu 
  • Tvorba registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu

 

 

HARMONOGRAM:

 

8.30 – 9.00 prezentácia účastníkov školenia

9.00 – 11.00 prednáška

11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka

12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou

 

Účastnícky poplatok 84 € s DPH obsahuje: cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.

Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.

Prihláška na školenie Aktuálne pravidlá a trendy pre správu registratúry a archív organizácie v roku 2020: